Z giełdy. Elizówka
            
				W ostatnią niedzielę największy wybór mieli tu amatorzy Volkswagena Transportera czwartej generacji (T4). Wśród czterdziestu aut wystawionych na sprzedaż było dziesięć Volkswagenów T4. Większość oferowanych egzemplarzy było w dobrym stanie technicznym, choć najstarsze samochody z początku lat 90. miały na karoserii widoczne ogniska korozji. Deklarowane przebiegi tradycyjnie były co najmniej i oscylowały wokół 200 tys. km, bez względu na wiek pojazdu
W ostatnią niedzielę największy wybór mieli tu amatorzy Volkswagena Transportera czwartej generacji (T4). Wśród czterdziestu aut wystawionych na sprzedaż było dziesięć Volkswagenów T4. Większość oferowanych egzemplarzy było w dobrym stanie technicznym, choć najstarsze samochody z początku lat 90. miały na karoserii widoczne ogniska korozji. Deklarowane przebiegi tradycyjnie były co najmniej zastanawiające (książką serwisową mógł pochwalić się tylko jeden z właścicieli T4) i oscylowały wokół 200 tys. km, bez względu na wiek pojazdu. Większość samochodów pochodziła z prywatnych rąk, ale były też takie, które odkupiono z dużych zagranicznych firm, co można poznać po charakterystycznym, flotowym malowaniu. Poflotowe dostawczaki były wyraźnie tańsze od odpowiedników oferowanych przez prywatnych właścicieli.
  
    
    
    
      | Żuk A11 2.1 B+G | 1985 / 155 | skrzynia | 2,0 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1993 / 190 | furgon | 12,3 tys. zł | 
    
      | VW T4 2.4 D | 1994 / 280 | furgon | 14,5 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 TD | 1996 / 200 | furgon | 14,7 tys. zł | 
    
      | Fiat Ducato 1.9 D | 1997 / 229 | furgon | 16,5 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 TD | 1997 / 174 | kombi | 17,3 tys. zł | 
    
      | MB Vito 2.3 TD | 1998 / 190 | kombi | 25,9 tys. zł | 
    
      | Renault Kangoo 1.9 D | 2000 / 220 | furgon | 11,0 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 2002 / 112 | furgon | 59,0 tys. zł | 
    
      | Citroen Berlingo 1.9 D | 2004 / 50 | furgon | 24,0 tys. zł |